Friday, May 22, 2009

keheningan pukul 4.30 pagi

senyap betul mlm ni...
bru kul 4 lbey...aneh sungguh
x study ke diorg ni?
exam mggu depan...

tp mmg patut senyap pn mlm ni...
tiap2 mlm memekak je mereka2 itu(siapa2 je la yg terasa)
tensyen aku kgkdg...
mlm ni senyap2 pn aku masih geram...
sial lah mlm ni...dhle bce buku economics hapa pn x msuk dlm kapla otak...
yg msuk exam nye byk yg lecturer x aja...ngarut betul la org tua ni

gi cafe..
western food.tutup.
kebab pita ayam tu.tutup.
mamak stall je bukak kat cafe tu.
ramai org la pulak...
udah2 le tu budak2 utp oi...
gi la tempat lain...
nape la korg menyemak ramai2 depan mamak stall tu huh??

kimak betul..
nk order roti kosong pn ssh.
dhle sekor2 muka bajet macho...
geli geleman kimak lahanat betul jejaka2 utp ni(kecuali aku & rakan2 la)

jejaka utp?haha
sana sini ngan awek.
24 jam ngan awek.
bajet.
igt macho habis la berkepit ngan awek tu.
jalan nk tough je.
se-olah2 cam "haha awek gua hot bhai.gua hot bhai.tgk la kami.kami hot."
aku tumbuk perut tu kang senak kang.malu plak ko ngan awek ko.
nk jln ngan awek pn xyah la wat muka pukimak tu cik abg oi...
awek ko bkan hot pn.
kalo awek ko bogel dpan aku aku x stim la.
tlg lah weh...


sialan.
didalam kebengangan dan kekusutan yg makin meningkat...
aku blah ar dri cafe chibai tersebut.
kluar mkn kt kedai mamak lg sedap.
haha.
boleh isap rokok.
lg best.
drpd duk kat cafe tu.
isap rokok pn x lpas.


No comments:

Post a Comment