Wednesday, March 11, 2009

snippets : result SPM oi!!!

2.45 am,march 12 09..

x silap nye dah genap setahun aku amk result spm...dah kat uni skrg ni...dah masuk sem 2 dah...pagi nanti,kluarlah result SPM bagi sesi 08...nak doa byk2 pn dh mcm xley ar...result dah ade kat Kementrian kot...tak bley nak ubah dah result tu kalau doa byk mne pon...dah usaha,xyah nak cuak ape2...result yg kluar tu sbagai indicator sejauh mana kita dah berusaha...kalau x elok,jgn la nak putus asa,bunuh diri la,kecewa x tentu pasal la...masa dpan panjang lagi...agak2 x puas ati amik STPM...senang citer...cam cousin aku le...dye x puas ati SPM 4A,amik STPM...sng citer...x pun korang msuk kolej memane...janji jgn jadik scumbag kat luar sana...

bagi yg dah mmg loaded tu,aku x amik kisah lingkup dlm SPM atau tidak...korang x dpt pape A pon still boleh belajar kat harvard...dan bagi yg result gempak giler bagai nak pecah langit tu,jgn menyombong...korg dpt result gempak atas izin tuhan...jgn pasni kalo dpt gi blaja luar negara nak blagak cam sial...kalo yg under petronas ke,bank negara ke...aku x kisah...ni yg under JPA pn nk blagak...haiya,last2 korg jadik cikgu jgak...x kemane pnye le...

ok-lah,watpe la aku nak bebel pasal SPM ni...bkan aku yg amik SPM 08 pon...pada member2 old skool yg amik SPM 08,good luck bebanyak...kalo dapat result bagus,apply UTP...bley jmpe aku...dan zulfaiz...

**nite**

1 comment:

  1. relink lagik. haha! :) http://teeveelovee.blogspot.com/

    ReplyDelete