Wednesday, March 4, 2009

snippets:kawan dan sahabat.

lately aku cam depressed je...so hari2 yg aku lalui semua jadi macam sial...sbb aku yg moody ni merosakkan hari aku..aku jadi confused...dah x boleh beza kawan dan sahabat...before i go further,let me define kawan dan sahabat...kawan ialah mane2 org yg kita kenal dan bergumbira dgn kita...sshabat,ialah insan yg bersama-sama kita dimasa susah atau senang...senang citer nangis sama2,ketawa sama2...

so,last semester kat uni aku ingat aku dh dapat sahabat...masuk je semester ni,semua jadi kucar-kacir,insan yg aku anggap sahabat selama ni rupanya boleh mnjadikan aku seorang yg loser giler2....camne skrg ni...susah btol rupanya nk cari sahabat...yg lain2 plak,boleh tahan-lah,tapi boleh ke diorg bersama-sama aku diwaktu senang dan susah?maka dengan ini,betul-lah ape yang org slalu ckp,kawan boleh cari dimana-mana,tapi nak cari seorang sahabat ialah tugas yg susah...fikir2 le...siapa kawan dan sahabat korang semua?

3 comments: